måndag 16 april 2012

Melissa Francess & asali...

Jag säger bara Wow! Jag fick nämligen ett härligt blomstrande och romantiskt dt-kit innehållande bl.a. papper från Melissa Francess serie C'est la vie, vilken var som klippt och skuren för en romantiker som jag :) Ett foto på vår söta dotter från midsommaraftonen 2010, distressade papper, lite blommor, blad och halvpärlor så var layouten komplett.
Papper som jag använt är: MF - C'est la vie - Billet, MF - C'est la vie - Collage, MF - C'est la vie - Hydrangeas. Det gröna pappret längst bak är ett äldre papper ur Bo Bunnys serie Gabrielle.
Jag har dekorerat med bl.a. tårtpapper, blandade blommor (både cherry blossoms och minirosor), halvpärlor, metallbrads (hjärta och fjärilar) och gem. Rubriken samt journalingorden kommer från ett stickersark från Prima; Prima - Tiny Alphas - En Franc.

// Åsa/asali
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...